Дистанційне навчання 6 клас

Доброго дня, шестикласники.
За програмою у нас урок 4 рази на тиждень, тому вам потрібно 4 уроки в тиждень опрацьовувати самостійно, а після читання підручника, перегляду відеороликів виконувати письмові завдання. Самостійні роботи мені висилати на електоронну пошту для перевірки.
Тема 8. "Множення раціональних чисел"
Урок 1. "Множення раціональних чисел"
На цьому уроці  будемо знайомитись із правилами множення чисел з однаковими знаками та множення чисел з різними знаками, аже виконувати множення додатних чисел ми вже вміємо. Для цього відкриваємо свій підручник на параграфі 43, читаємо теоретичний матеріал і для кращого засвоєння можна подивитись відеоролик.  
Для закріплення завдання з підручника:  №1168(1-4),  №1170(1-3)
Урок 2. "Переставна і сполучна властивості множення.                              Коефіцієнт буквенного виразу"
Вивчаючи натуральні числа, ми вивчали закони множення для натуральних чисел, вивчаючи десяткові дроби - для десяткових дробів. Завдання сьогоднішнього уроку навчитись застосовувати властивості множення до перетворення виразів, що містять раціональні числа. Але перед тим, як відкрити підручник, давайте пригадаємо, які ви знаєте властивості множення. Потім відкриваємо підручник, параграф 44, додатково пропоную переглянути відео 1 та відео 2.
Для практичного застосування правил, виконуємо завдання №1202(1-4), №1210(1-3)
 Самостійна робота
Ті, хто має номер по списку у журналі 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20,22 - виконують завдання синього кольору, хто має номер по списку 1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21,23 - виконують завдання червоного кольору. № 195 виконують всі. Фото з розв'язаними завданнями переслати мені на електронну пошту. 

Урок 3. "Розподільна властивість множення"(у підручнику читати параграф 45)
Перед тим, як виконувати вправи обов'язково читаємо параграф і запам'ятовуємо, як застосовується розподільна властивість. Виконуємо письмово у робочих зошитах: №1230(1-3), №1232(4-6)
Урок 4. "Подібні доданки. Зведення подібних доданків"(параграф 46)
Перед тим, як виконувати вправи обов'язково читаємо параграф и вчимо 2 правила зі знаком оклику.
Виконуємо письмово з детальним роз'ясненням:           №1257(3-6), №1262.
Урок 5. "Подібні доданки. Зведення подібних доданків"
Сьогодні ми застосовуємо свої вміння до розв'язування вправ, які передбачають зведення подібних доданків і виконуємо завдання з підручника: №1268, №1270
 Самостійна робота
Ті, хто по списку у журналі стоять місці 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20,22 виконують варіант 1, хто стоїть місці 1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21,23 виконують варіант 2.  Фото з розв'язаними завданнями переслати мені на електронну пошту. 
Урок 6. Підготовка до контрольної роботи.
 Повторюємо(параграф 43-46):
1).  правило множення двох чисел з різними знаками;
2). правило множення двох від'ємних чисел;
3). випадки, якщо один з множників дорівнює нулю;
4). властивості множення, зокрема властивості, пов'язані з нулем та одиницею;
5). що таке коефіцієнт;
6).  які доданки називаються подібими та як звести подібні доданки.
Письмово виконати завдання для перевірки знань, розписуючи детально кожен приклад, на стор. 229-230 з 1 по 9 
Переходимо за посиланням та виконуємо  тест. Його  можна пройти лише один раз, тому уважно читаємо завдання та рахуємо.
Тема 9. "Ділення раціональних чисел. Рівняння"
Урок 7. "Ділення раціональних чисел"
На цьому уроці нам треба засвоїти правила ділення раціональних чисел(параграф 47), але перед цим повторити алгоритм ділення натуральних чисел куточком.
Важливо: є певна аналогія між правилами множення та ділення раціональних чисел. Звертаємо увагу, що спочатку треба визначити знак частки, а потім вже виконувати ділення модулів. Щоб краще засвоїти правила ділення раціональних чисел та пригадати ділення звичайних дробів, переглядаємо відео.
  
На закріплення даної теми, розв'язуємо вправи: №1300, №1299
Урок 8. "Ділення раціональних чисел"
Сьогодні ми удосконалюємо вміння виконувати ділення раціональних чисел, виконуємо завдання, які передбачають виконання дій з раціональними числами. Перед виконанням завдань пригадаємо правила, що стосуються додавання, віднімання та множення раціональних чисел, без них ви не розв'яжете приклади. Застосувати свої знання ви зможете під час розв'язування таких вправ: №1304, №1309
Урок 9. "Розв'язування вправ"
Перед початком виконання письмових вправ повторюємо правила ділення раціональних чисел, у яких випадках відповідь буде додатним числом, а у яких - від'ємним. 
Після повторення можете приступати до розв'язування вправ: №1307, №1311(1-2)
Для перевірки засвоєння теми на ділення раціональних чисел, виконуємо самостійну роботу.
Урок 10. "Розв'язування рівнянь. Основні властивості рівняння"
Спочатку повторимо правила:
На цьому уроці будемо застосовувати всі наші знання про раціональні числа при розв'язуванні рівнянь. Уважно читаємо параграф 48 та вчимо правила.
Розглянемо приклад. Розв'яжіть рівняння: 
4•(х - 3) – 12х = 3•(2 - х) + 7
Найголовніше, не забувайте при переносі доданків з однієї частини в іншу, змінювати знак на протилежний. Інакше така дрібниця, як неправильний знак, приведе вас до неправильної відповіді.
Додатково можете проглянути відео:
Тепер, дивлячись на схему, виконуємо вправи: 
№1326, №1327 - усно
№1336 - письмово. Детально розписуємо, як було показано у схемі на початку уроку.
Урок 11. "Розв'язування рівнянь"
Перед тим, як почати сьогодні розв'язувати рівняння давайте пригадаємо трішки попередні теми:
На минулому уроці ви розв'язували рівння за допомогою властивості: корені рівняння не зміняться, якщо його обидві частини помножити або поділити на одне і те саме відмінне від нуля число.
Продовжимо застосовувати властивості рівняння: 
Тобто, якщо рівняння містить дробові коефіцієнти, можна позбутися цих дробів, помноживши праву та ліву частини рівняння на спільний знаменник цих дробових коефіцієнтів. 
Якщо в рівнянні ви маєме мішане число, то одразу перетворіть його в неправильний дріб.

На застосування даної властивості виконайте письмово, детально розписуючи кожен крок: №1338(1,2,5,6 приклади), №1341(3,4,5,6 приклади). Домашні завдання по онлайн урокам можна виконувати на додаткові оцінки. 
Урок 12. "Розв'язування вправ"
Сьогодні пригадаємо основну властивість пропорції та за її допомогою будемо розв'язуввати рівняння, застосовуючи всі раніше здобуті знання.
Спочатку повторимо правила щодо дій з раціональними числами:
Сподіваюсь ви не забули, що таке пропорція та її основну властивість: 

Переходимо до розв'язування рівнянь: №1347(2,3), №1348(1,2)
Урок 13, 14. "Розв'язування задач за допомогою рівнянь"
Прочитайте таку задачу: бригада робітників за два тижні виготовила 365  деталей, причому за другий тиждень було виготовлено в 3 рази більше деталей, ніж за перший. Скільки деталей було виготовлено за кожний тиждень?
Пригадуючи початкову школу можна згадати, як ви розв’язували такі задачі – арифметичними діями, але такий спосіб не зручний. В 5-му класі ви вже розв’язували подібні задачі до цієї складанням рівняння.
Отже,  наше завдання на цьому уроці - відтворити та вдосконалити вміння розв’язувати задачі за допомогою рівнянь, засвоїти алгоритм розв’язування задач за допомогою рівнянь.
Давайте розв’яжемо задачу, яка була на початку:
Нехай за перший тиждень було зроблено х (д.), тоді за другий тиждень – 3х (д.), а за 2 тижні разом
х + 3х = 4х (д.)
За умовою задачі за два тижні було виготовлено 365 деталей. Складемо і розв’яжемо рівняння:
4х = 396
х = 396 : 4
х = 99. 
Отже, за перший тиждень було виготовлено 99 деталей а за другий – 99 • 3 = 297 (д.)
Саме такому способу розв’язування задач ми віддаватимемо перевагу тому, що складання рівняння дозволяє багато різних за змістом задач розв’язувати за одним алгоритмом, який ви прочитаєте у 49 параграфі вашого підручника. Також вам допоможуть наступні відеоролики:
І як завжди після теорії переходимо до практики. Виконуємо письмово: №1367, №1374, №1376, №1380
Урок 15. "Розв'язування задач"
Сьогодні розв'язуємо більш складніші задачі і в кінці пишемо самостійну роботу. 
№1384, №1386
Урок 16. Самостійна робота знаходиться на сайті Мійклас
Переходите за посиланням, потім натискаєте вхід на портал
записуєте свій логін та пароль і натискаєте вхід
пролистуєте трішки вниз і знаходите заголовок "Мої перевірочні роботи" і натискаєте на них.
там вас чекає робота, за яку ви одразу побачите оцінку. Бажаю успіхів.
Урок 17. "Підготовка до контрольної роботи"
Переходимо за посиланням та виконуємо  тест. Його  можна пройти лише один раз, тому уважно читаємо завдання та рахуємо.
Тема 10. "Усі дії з раціональними числами. Координатна площина"
Урок 18, 19. "Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами"
На сьогоднішньому уроці повторюємо всі правила щодо раціональних чисел та в кінці пишемо самостійну роботу.
Перед виконанням письмових вправ повторіть правила.
Опрацювати письмово: №1438, №1440(1), № 1448
Самостійна робота знаходиться на МійКлас
Урок 20, 21. "Перпендикулярні та паралельні прямі"
Для ознайомлення з темою подивіться відеоролик та прочитайте параграфи 51 та 52 вашого підручника:
Для закріплення теми розв'яжіть наступні вправи: №1467, №1471, №1482, №1484
Урок 22. "Координатна площина"
На цьому уроці ми з'ясуємо, як побудована система координат, навчимось знаходити координати точок, позначених у системі координат. Для цього уважно перегляньте відео та запишіть у зошит завдання, які там подано.
Самостійно виконайте: №1498, №1507
Урок 23. "Розв'язування вправ"
Перегляньте урок, записавши в зошит вправи.
Самостійно виконуємо : №1531
За бажанням №1532
Урок 24. "Приклади графіків залежностей між величинами"
Уважно дивимось відео та читаємо параграф 54 підручника.
Завдання з відеоуроку записати в зошити. Самостійно виконати: №1548, №1551
Урок 25. "Самостійна робота"
Перейдіть на сайт та виконайте роботу.
Урок 26. "Контрольна робота" знаходиться на МійКлас або можна виконати роботу на фото нижче, за вашим вибором.
Тема 11. "Повторення  та систематизація навчального матеріалу за рік"
Урок 27. "Розв'язування вправ на подільність чисел, прості та складені числа, знаходження НСК та НСД "
Уважно переглядаємо відео та пригадуємо матеріал підручника, а саме параграфи 2 - 5. Всі завдання записуємо в зошит.
Урок 28. "Знаходження НСД та НСК"
Урок 29. "Спрощення буквених виразів"
Урок 30. "Розв'язування вправ і задач зі звичайними дробами. Додавання та віднімання звичайних дробів"
Пригадуємо параграфи 10 - 19 підручника, переглядаємо відео, записуючи всі приклади собі в зошити.
Урок 31. "Розв'язування вправ на множення та ділення звичайних дробів"
Урок 32. "Розв'язування задач на відсотки та пропорції"
Переглядаємо відео та записуємо в зошит завдання.
Урок 33. "Розв'язування вправ на пряму та обернену пропорційність"
Урок 34. "Розв'язування вправ на додавання та віднімання раціональних чисел"
Повторюємо правила:
1. додавання двох від'ємних чисел
2. додавання чисел з різними знаками
3. множення раціональних чисел ( переставна, сполучна та розподільна властивості)
4. ділення раціональних чисел.
Для повторення правил використовуємо підручник, а саме параграфи 38 - 47
Переглядаємо відео та записуємо приклади в зошит.
Урок 35. "Розв'язування вправ на множення та ділення раціональних чисел"
Урок 36. "Коло, круг. Довжина кола"
Урок 37. "Масштаб"
Повторюємо масштаб та поділ числа у даному відношенні.
Пригадуємо матеріал підручника та переглядаємо відео.
Урок 38. "Розв'язування задач за допомогою рівнянь"
Урок 39. "Побудова геометричних фігур на координатній площині"
Урок 40. "Підсумкова контрольна робота за 6 клас"
Перед виконанням уважно прочитайте всі інструкції та вимоги. Роботи приймаю до кінця дня. 
Урок 41, 42. "Узагальнення матеріалу за рік. Розв'язування логічних задач"
Переглядаємо відео та намагаємось самостійно розв'язати задачі.
Урок 43. "Ймовірність випадкових подій"

Немає коментарів:

Дописати коментар

Адреса моєї електоронної пошти

borisenko.olya3103@gmail.com